Kompresor zračnega vzmetenjaKompresor zračnega vzmetenja
Kompresor zračnega vzmetenja Kaj je kompresor zračnega vzmetenja in kako deluje
Vrste in znamke kompresor zračnega vzmetenja
Garancija porekla kompresor zračnega vzmetenja
Težave in skrb za stanje kompresor zračnega vzmetenja
Producer : WABCO
Model : BMW
Original part number : 37.20-6 861 882
  Na voljo
679.13 €
Producer : Arnott
Model :
Original part number : P-3277
  Na voljo
544.93 €
Uvoznik : AEROPIK
Model :
Original part number : A 164 320 12 04
  Na voljo
324.32 €
354.82 €
Uvoznik : AEROPIK
Model :
Original part number : A 251 320 26 04
  Na voljo
324.32 €
354.82 €
Uvoznik : AEROPIK
Model :
Original part number : LR023964
  Na voljo
597.80 €
Uvoznik : AEROPIK
Model :
Original part number : LR023964
  Na voljo
608.98 €
Uvoznik : AEROPIK
Model : Range Rover P38
Original part number : ANR3731
  Na voljo
446.32 €
Producer : AMK
Model :
Original part number : A1716
  Na voljo
554.08 €
Producer : Arnott
Model :
Original part number : P-3952
  Na voljo
710.65 €
Producer : WABCO
Model :
Original part number : 4154064010
  Na voljo
1066.48 €
Producer : WABCO
Model :
Original part number : 4H0 616 005
  Na voljo
667.95 €

Najbolj iskane blagovne znamke

Kompresor zračnega vzmetenja

Kompresor zračnega vzmetenja

Kompresor zračnega vzmetenja je zasnovan za zračno vzmetenje in je visoko zmogljiv batni kompresor. Je ena najpomembnejših komponent sistema zračnega vzmetenja, saj zagotavlja tlak. Sestavljen je iz bata s segmentom, ki deluje brez olja v kovinskem ohišju. Obstaja električni motor, ki poganja bat v cilindru. Vhodni zrak se stisne s premikom bata. Kompresor zračnega vzmetenja je sestavljen tudi iz dehidratorja, ki suši zrak, ki prihaja iz ozračja, predhodno očiščen s filtrom. V dehidratorju se vlaga, ki jo sprosti vhodni zrak, za kratek čas shrani, dokler ne izhlapi s toploto, ki nastane med delovanjem kompresorja zračnega vzmetenja. Vklop in izklop se izvaja z relejem, ki ga krmili elektronska krmilna enota. Za sproščanje nadtlaka oziroma tlaka, ki trenutno ni potreben, skrbi elektromagnetni ventil. Nekateri proizvajalci, kot je WABCO, proizvajajo kompresor zračnega vzmetenja, ki deluje preko toplotnega senzorja. Ko se ohišje pregreje in dvigne nad 140 stopinj, ustavi tok. Druge blagovne znamke, kot je AMK, sčasoma opravljajo to funkcijo. Na splošno pri normalnem delovanju kompresor zračnega vzmetenja deluje zelo kratek čas, do 40 sekund. Največji tlak popolnoma novega kompresorja zračnega vzmetenja se giblje med 17-21 barov. Večina avtomobilov z zračnim vzmetenjem ima rezervoar za zrak, ki učinkovito nadzoruje tlak v sistemu, s čimer se skrajša čas aktiviranja kompresorja zračnega vzmetenja. Za normalen obratovalni tlak in normalno delovanje zračnega vzmetenja je potrebnih 13-15 barov. S takšnimi indikatorji je čas, ki ga kompresor zračnega vzmetenja potrebuje za dvig avtomobila z ene ravni na drugo, približno 13-15 sekund. Pri nekaterih blagovnih znamkah, kot je AMK, batni kompresor zračnega vzmetenja črpa v obe smeri in tako opravi dvakrat hitreje na enoto časa. To podaljša življenjsko dobo samega kompresorja zračnega vzmetenja.

VRSTE IN ZNAMKE KOMPRESORJA ZRAČNEGA VZMETENJA

Kompresor zračnega vzmetenja, najpogosteje obstajata dve vrsti:

 
WABCO – proizvaja kompresor zračnega vzmetenja za večino avtomobilov AUDI - A6, A8, Q7, nekatere modele BMW-X5F15, F07, F11, X5E53, E39 in Volkswagen Touareg na primer, nekatere modele MERCEDES - W220, W211, W212 . Vsak od zgoraj navedenih kompresorjev zračnega vzmetenja je originalni WABCO, izdelan v Nemčiji in je na voljo v naši spletni trgovini.
 
AMK – proizvaja kompresor zračnega vzmetenja za večino modelov MERCEDES - W164, W221, W222, W251, kot tudi za nekatere modele BMW - X5 / 6 E70 / 71, E61. Vsak od zgoraj navedenih kompresorjev zračnega vzmetenja je originalni AMK, izdelan v Nemčiji in je na voljo v naši spletni trgovini.
 
Oba proizvajalca sta svetovno priznani nemški podjetji z dolgo zgodovino. Oba tipa kompresorjev zračnega vzmetenja sta izdelana za originalno vgradnjo za tovarne MERCEDES, BMW, AUDI in drugih. Na Aeropik.si smo zadovoljni, da smo distributerji AMK od leta 2013. To pomeni, da sta obe znamki kompresorjev zračnega vzmetenja, ki jih ponujamo, originalni za modele in sta enaki, vgrajeni v proizvodnjo avtomobila. Proizvedeni so na popolnoma isti proizvodni liniji kot kompresor zračnega vzmetenja, ki se uporablja pri proizvodnji avtomobila. Vi, naši kupci, lahko izkoristite bistveno nižje cene, saj zadevni tipi kompresorjev zračnega vzmetenja prihajajo direktno od proizvajalca - k nam, ne da bi šli skozi MERCEDES, BMW ali AUDI, kjer njihove cene običajno narastejo 3-4 krat samo ker so označeni z originalnimi številkami.


 
GARANCIJA ZA KOMPRESOR ZRAČNO VZMETENJE ORIGIN

Izjemno pomembno je, da se pred izbiro, kje kupiti kompresor zračnega vzmetenja, prepričate, da kupujete pravi, originalni kompresor zračnega vzmetenja, enak tistega, ki je bil vgrajen v proizvodnjo vašega avtomobila. Trg je preplavljen s podstandardnimi kitajskimi kompresorji zračnega vzmetenja obeh znamk. Zelo enostavno in dokončno lahko ugotovite izvor kompresorja zračnega vzmetenja. Kitajske replike slabe kakovosti, za razliko od originalnega kompresorja zračnega vzmetenja, nimajo vtisnjenega vročega žiga z blagovno znamko na kovini svojega telesa.


TEŽAVE IN SKRB ZA PRIKLJUČITEV KOMPRESORJA ZRAČNEGA VZMETENJANajmanjši možni delovni tlak za normalno delovanje kompresorja zračnega vzmetenja je približno 9,6 bara, pod katerim ločen senzor tlaka, ki se nahaja v enoti krmiljenja ventilov, ne deluje več in sistem zračnega vzmetenja ne more normalno delovati. Ko je tlak pod tem tlakom, je delovanje kompresorja zračnega vzmetenja moteno. Na armaturni plošči večine modelov MERCEDES se prikaže OKVARA, pri modelih AUDI pa na armaturni plošči zasveti rumen avtomobil. V tej situaciji se je kompresor že pregrel in dvignil temperaturo nad 140 stopinj,pri čemer v modelih WABCO kompresor zračnega vzmetenja sproži temperaturni senzor, ki ustavi tok, ki se dovaja v kompresor.

Pri isti temperaturi, vendar teoretično, se pri AMK modelih kompresorja zračnega vzmetenja tok ustavi, vendar ne s pomočjo temperaturnega senzorja, ampak na podlagi časa delovanja brez prekinitve, običajno 80-90 sekund. V obeh primerih je napaka v težavi kompresorja zračnega vzmetenja zanemarjen problem puščanja zraka in zapoznela zamenjava tlačnih zračnih vzmeti. Dovolj je, da se vozite tudi nekaj dni s puščajočimi zračnimi vzmeti, kar lahko privede do okvare kompresorja zračnega vzmetenja. V pogovorih z našimi strankami smo prišli do ugotovitve, da ne vedo točno, kako in zakaj se pokvari kompresor zračnega vzmetenja. Lastnik avtomobila se skoraj vedno zaveda, da je težava z uhajanjem zraka iz zračne vzmeti. Vendar pravi, da zjutraj najde avto spuščen na eni strani, ko pa ga prižge, se dvigne in se brez težav vozi cel dan. Česar ne ve in se ne zaveda, je, da se puščanje ne ustavi, nasprotno, intenzivira se zaradi premikanja zračne vzmeti in veliko hitrejšega odpiranja in zapiranja mikrorazpok. Pri tako velikem puščanju mora kompresor zračnega vzmetenja delovati skoraj nenehno. Po pregrevanju na 140 stopinj se njegov tok ustavi in ​​napaka na plošči je dejstvo. Ko se naslednjič ugasne in prižge avto, se situacija znova zažene, dokler se kompresor zračnega vzmetenja končno ne poškoduje. Prav tako je dobro upoštevati, da ločeni nadomestni deli in komponente za kompresor zračnega vzmetenja obeh znamk WABCO in AMK niso na voljo ali jih proizvajalci proizvajajo. Vsi deli, kot so segmenti, tesnila, bati itd., so kitajskega porekla in njihova kakovost je podobna kakovosti njihovega kompresorja zračnega vzmetenja.

Vzdrževanje servisa Kompresor zračnega vzmetenja vključuje periodični pregled filtra, skozi katerega se čisti vhodni zrak. S starim, zamašenim filtrom ali filtrirno cevjo kompresor zračnega vzmetenja nima kam vzeti zraka za vbrizgavanje tlaka. Čez nekaj časa sledi pregrevanje in popolna škoda. Težava je lahko tudi s poškodovano celovitostjo filtrirne cevi. Potem bo voda verjetno prišla neposredno v kompresor zračnega vzmetenja. Sledi popolna škoda. Enako se lahko zgodi pri lepljenju, v "zaprtem" položaju releja, ki krmili kompresor zračnega vzmetenja. Pri zamenjavi kompresorja zračnega vzmetenja je treba zamenjati rele in filter. Stroški so zanemarljivi, prednosti izogibanja zgoraj opisanim težavam pa zagotovljene. V e-trgovini www.aeropik. našli boste vse, kar potrebujete za vzdrževanje sistema zračnega vzmetenja vašega avtomobila.