Zračno vzmetenje - sorte in prednosti (I. del)

Zračno vzmetenje - sorte in prednosti (I. del)

Kaj je zračno vzmetenje?

Kaj je zračno vzmetenje?

Danes se vse več avtomobilov izdeluje s tako imenovanim zračnim vzmetenjem, ki nadomešča nedavno priljubljene klasične vzmeti. Za stabilnost avtomobila med vožnjo so zaslužni tovrstni blažilniki, ki so odvisni od stisnjenega zraka.

Namesto vzmeti so zračne blazine, ki jih kompresor napolni z zrakom, ki prehaja skozi vlažilec in napihne blazine do prostornine, potrebne za izravnavo avtomobila.

Zračno vzmetenje ponuja veliko prednost pri povečanju udobja vožnje in ohranjanju optimalne oddaljenosti od tal brez sprememb, kar omogoča ritmično gibanje vozila, ne glede na njegovo obremenitev. Ko je avto težak, njegov zadnji del ne leži na tleh in sprednji del se ne dvigne previsoko; tu nastopi vloga zračnega vzmetenja, kompresor dovaja potrebno količino zraka v blazine in avto je ponovno poravnan.

Prednosti zračnega vzmetenja


Izbira kompletov avtomobilskega zračnega vzmetenja ima številne prednosti pred tradicionalnimi vzmetnimi sistemi, kot so:

• Boljša vodljivost vozila, saj so blazine nastavljive na različne stopnje kompresije.

• Širši obseg nastavitve obremenitve

• Enostavno prilagajanje in spreminjanje vzmetenja.

• Vozila se lahko prilagajajo različnim nivojem trdote in gladkosti ter višine avtomobila, odvisno od osebne izbire.

• Izboljša življenjsko dobo pnevmatik.

Za kombi modele je na primer zračno vzmetenje veliko udobje. Dandanes je več avtomobilov, tudi najbolj varčnega razreda, izdelanih s sistemom zračnega vzmetenja, za avtomobile višjega cenovnega razreda, kot so Audi, Mercedes, BMW, Bentley, Jaguar, Porsche, Volkswagen itd., pa je to bistven dodatek .

Uporablja se predvsem za udobje med potovanjem ali v tovornjakih z veliko razliko med osnovno in največjo dovoljeno obremenitvijo.

Kako je regulirano zračno vzmetenje?


Vsebuje zračno vrečko za shranjevanje, senzor nivoja telesa ter senzor temperature in hlajenja, kompresor, ki ima funkcijo zadrževanja vlage, škatlo krmilnih ventilov in elektromagnetne ventile. Naloga kompresorja je, da sesa zrak iz atmosfere, da ga spusti skozi sprejemnik vlage in napihne balon (blazino) s prostornino 5-10 litrov, pri tlaku približno 20-23 barov.

Optimalno in enakomerno delovanje vozila, ne glede na njegovo obremenitev, je prednost, ki jo zagotavlja zračno vzmetenje preko elektronske krmilne enote z blokom ventilov; Zračna komora dovaja dodaten zrak za vzdrževanje razdalje od središča kolesa, ki sledi senzorjem do bloka ventilov.

Nadaljevanje se nadaljuje...