Menjava delov v parih

Menjava delov v parih

Zakaj je menjava delov v parih v sistemu zračnega vzmetenja še posebej pomembna?

Eden od glavnih sestavnih delov sistema zračnega vzmetenja, Zračne blažine in zračni amortizerji vsebujejo gumijaste rokave. Guma je naraven izdelek, nagnjen k obrabi in staranju, zato je zračna blazina sestavni del, ki se obrablja. Pnevmatika se posuši in nastanejo majhne mikro razpoke, kjer se zračne vzmeti med vožnjo nenehno drgnejo gor in dol. Pri diagnosticiranju vozila je priporočljivo preveriti zračne vzmeti glede teh majhnih razpok in jih, če obstajajo, zamenjati, da se sčasoma izognemo večjim poškodbam.

Običajno je treba tudi kakovostne Zračne blažine zamenjati vsakih šest do deset let. Na delovanje in življenjsko dobo komponent zračnega vzmetenja vplivajo tudi zunanji pogoji, vključno s podnebjem, razmerami na cestah in nenehnim drgnjenjem umazanije in cestnih naplavin ali soli in lug pozimi. Poleg tega nižje temperature naredijo pnevmatiko togo in manj prožno, medtem ko se zaradi vročih razmer pnevmatika hitreje suši. Tako visoke kot nizke temperature lahko povzročijo razpoke že obrabljene gume.


Kakovost proizvodne pnevmatike je ključnega pomena pri določanju življenjske dobe Zračne blažine. Poleg pnevmatike so pomembne tudi druge komponente, vključno z obročki za stiskanje, O-obročki in materialom bata. Čeprav so lahko nekatere poceni zračne vzmeti na sekundarnem trgu na prvi pogled videti enake originalnemu delu, so lahko razlike precej pomembne! Kompromis, kot je uporaba slabše gume, nižja kakovost delov in/ali konsolidacija pri zasnovi bata, lahko privede do nižjega tlaka in loma, težke namestitve, zmanjšanega udobja blažilnikov in več hrupa, tresljajev in togosti vzmetenja.
Ko se Zračne blažine/blažilnik končno izrabi, je zelo priporočljiva menjava para. Tudi če pride do puščanja samo na eni strani avtomobila, je vseeno priporočljivo zamenjati tudi drugo stran. Zračne blažine /amortizer na nasprotni strani je bila zagotovo izpostavljena enakim cestnim in vremenskim razmeram kot enaki kilometrini in letih kot poškodovana stran in je bila zato izpostavljena enaki obrabi. Verjetno bo tudi drugi del, ki se na prvi pogled ne zdi poškodovan, v bližnji prihodnosti imel enake težave in bo zahteval ponovni obisk garaže. Včasih se težava z drugo stranjo pojavi zelo kmalu, tudi teden ali dva po zamenjavi prvega problematičnega dela. Zelo pogosto po menjavi dela samo na eni strani, pri naknadnem polnjenju sistema z zrakom, del na drugi strani dobesedno poči, saj je že tako najšibkejši člen v celotnem zračnem sistemu. Neizogibno ga je treba zamenjati in spremljajoče težave so že tam. Izguba časa za dostavo drugega dela, izgubljen servisni čas zaradi blokiranega avtomobila na dvigalu, pa tudi nezmožnost uporabe samega avtomobila v tem času. Razočaranje in nevšečnosti so precejšnje, še posebej, če ste že načrtovali izlet ali termin po obisku servisa.


Čeprav menjava v parih za večino delov ni obvezna, je še vedno zelo priporočljiva. Menjava v parih je običajno priporočljiva tudi za standardne vzmetne blažilnike, da se izognemo razlikam v učinkovitosti in dušenju na isti osi. Prav tako se drastično razlikujeta amortizacija in zanesljivost pnevmatik na obeh straneh. Ta razlika v funkcionalnosti blažilnikov med novimi in starimi velja tudi za blažilnike zračnega vzmetenja. Če se ne spreminjajo v parih, se vožnja, vožnja in stabilnost vozila bistveno poslabšajo, kar lahko vodi v nepredvidljivo vozno obnašanje, nevarne in tvegane situacije.

V Aeropik.si si prizadevamo zagotoviti varno vožnjo z vzdržljivimi izdelki in zato svojim strankam izbiramo in ponujamo dele iz najkvalitetnejše gume (Continental ContiTech) ali druge za naše zračne vzmeti in blažilnike. Za 12 let izkušenj z zračnim vzmetenjem smo uspeli navezati stike le s preverjenimi proizvajalci z visoko kakovostjo izdelkov. Smo distributerji nekaterih svetovno znanih podjetij na področju zračnega vzmetenja, kot so Arnott USA, BWI group, AMK Nemčija, Wabco Nemčija, Vemo Nemčija, Britpart UK. Nekateri od njih proizvajajo dele zračnega vzmetenja za originalno vgradnjo v proizvodnjo avtomobila. Za zelo velik del artiklov nam je uspelo reklamacije znižati pod 1 %, za primerjavo z originalnimi deli pa je toleranca celo 3 %. in imamo na desetine artiklov z nič in dobesedno brez pritožb na tisoče prodanih enot.

Oznake : pair