Koristni nasveti in podrobnosti

Koristni nasveti in podrobnosti

Koristni nasveti in podrobnosti za pravilno namestitev delov zračnega vzmetenja

Kot strokovnjaki za zračno vzmetenje si pri Aeropicu prizadevamo zagotoviti, da so vsi monterji dobro obveščeni in samozavestni pri izvajanju popravil zračnega vzmetenja avtomobila. Ta članek ponuja nekaj dragocenih nasvetov in trikov o možnih ovirah, na katere lahko naletite med namestitvijo.

Zračne blazine
Ko nameščate zračno blazino, vedno dvakrat preverite, ali je spodnja podlaga nameščena / vpeta na svoje mesto. V nasprotnem primeru se lahko zlomi ali pa se zračna blazina premakne z mesta.

Prepričajte se, da je cev za dovod zraka pravilno nameščena in usmerjena. Nepravilna namestitev lahko povzroči dodatne zaplete med zračno blazino in komponentami šasije.

 

 

V nobenem primeru ne raztegnite dolžine blazine za milimeter pred ali med namestitvijo. Zračno blazino vedno napihnite, ko je vozilo na tleh, vendar ga še vedno drži dvigalo. Vozila z vso težo nikoli ne postavljajte na nenapihnjeno zračno blazino! Če ne upoštevamo zgornjega, je teža vozila neenakomerno razporejena. Zato se lahko zračna blazina med postopkom napihovanja upogne.

 

 

 

 

Stres nanj je lahko tako velik, da privede do odstranitve gumijastega tulca iz stiskalnega obroča.

 

 

 

Ne pozabite, da je po dokončnem napihovanju zračne blazine naslednjih 20-30 minut zanjo izjemno tveganih. V tem času je absolutno nesprejemljivo dvižno dvigalo dlje, da se na novo napihnjena zračna blazina ne odpre/podaljša. Ta čas je potreben, da je v pravem položaju. V tem času avto sploh ne sme biti lokalni in mora ostati v mirovanju.

 

 

 

 

Ko menjate zračno blazino, se vedno prepričajte, da ste dobro preverili amortizer. Upoštevajte, da je za blaženje zračne blazine lahko odgovoren tudi poškodovan blažilnik. Ko blažilna sila blažilnika ne zadošča več, mora zračna blazina absorbirati več udarcev in več gibanja, kar vodi do ponavljajoče toplotne preobremenitve, kar skrajša njeno življenjsko dobo in lahko povzroči pokanje gumijastih delov ali lomljenje spodnjega ali zgornjega podstavka. 

 

 

 

Oprema
Pri nameščanju zračnega kanala na zračno blazino ali blažilnik ni treba preveč zategniti okovje. Proizvajalci priporočajo zategovanje pritrditve na največ 2 Nm. Če se uporablja vedno večji navor, lahko to poškoduje navoj vijaka, kar povzroči uhajanje zraka iz zračne blazine. Tudi če pride do majhnega puščanja, lahko sčasoma preobremeni kompresor. Po namestitvi z milno peno vedno preverite puščanje zraka in zračne mehurčke.

Po namestitvi blažilnikov z električnimi kabli preverite, ali so konektorji pravilno nameščeni. Nepravilna namestitev ali ohlapni priključki lahko povzročijo kode napak.

Zgornje vijake blažilnika previdno privijte na telo. Na splošno proizvajalci za to ne priporočajo uporabe pnevmatskih orodij. Prekomerno zategovanje vijakov lahko poškoduje njihove navoje ali jih celo zlomi.

 

Kompresor zračnih blazin
Zagorevanje ali preobremenitev kompresorja zračnih blazin je pogosto posledica nadaljnje poškodbe, zato je ključnega pomena, da preverite, ali sistem zračnega vzmetenja ne pušča zraka. Običajno je enostavno ugotoviti, ali je bil kompresor poškodovan zaradi opeklin/preobremenitev, ker diši po zažganem, nalepke kompresorja so zaradi vročine porumenele in pogosto so tudi vsi nekovinski deli delno stopljeni. V tem primeru ga ne zamenjajte le z novim kompresorjem zračnih blazin, ampak morate najti glavni razlog za njegovo preobremenitev. V nasprotnem primeru se bo verjetno v kratkem času poškodoval tudi novi kompresor.

 

Pri zamenjavi kompresorja zračnih blazin vedno zamenjajte rele in preverite ali zamenjajte zračni filter. Kompresor se vklopi in izklopi z relejem, ki ga krmili elektronska krmilna enota (ECU). Rele se lahko zatakne, kar vodi do neprekinjenega delovanja kompresorja. To bo sčasoma povzročilo njegovo preobremenitev in izgorevanje. Svež zrak vstopi v kompresor zračnih blazin in prehaja skozi zračni filter. Če je stari kompresor poškodovan zaradi vode in/ali umazanije v notranjosti, je verjetno, da je bil zračni filter umazan. Če v tem primeru zamenjate le nov kompresor, bo deloval tudi z obstoječo vodo, vlago in smeti.

 

Po zamenjavi kompresorja vedno preverite stanje dovodov in vsega cevi kotla. Sesalna cev je gumijasta in se lahko izsuši in postane porozna, kar povzroči puščanje in/ali ločitev od kompresorja. V obeh primerih to povzroči, da voda, vlaga in umazanija vstopijo v kompresor, kar ga nato poškoduje. Vedno preverite celovitost in prepustnost gumijastih cevi in ​​jih zamenjajte z novimi zračnimi filtri. Preverite tudi zanesljivost povezave med gumijasto cevjo in kompresorjem. Ne pozabite preveriti, ali so žice kompresorja zlomljene ali počene. Kompresor lahko med delovanjem vibrira, kar vodi do obrabe napeljave. Same tresljaje se sčasoma povečujejo, tako zaradi postopne obrabe kompresorja kot zaradi utrjevanja gumijastih blazinic na njegovem vzmetenju. Pri menjavi kompresorja zračnih blazin je priporočljiva tudi zamenjava novih vzmetnih blazinic